02.11.13

Коли захоплює дух

Марія Кміть (КМА-21)

У вас колись виникала колись думка, що студенти та викладачі спілкуються на різних мовах? До мене ця думка повертається знову і знову, і найчастіше, коли студенти здають мені свої роботи. Це коли ти говориш їм зробити одне, а вони приносять зовсім не те, або не зовсім те, що треба. Проте, чи слід у таких випадках проявляти принципіальність, відправляти роботу на доопрацювання чи знижувати оцінку? Я не про халяву. А про випадки, коли студент добре попрацював. Можливо це якраз те, що називається творчий підхід?

Звичайно, приємно, коли все роблять по-нашому. Може потрібно проявляти силу і терпіння, щоб прийняти  чужу ініціативу?  Простіше, змінити парадигму. І цінувати не виконавство, а свободу творчості. Радіти неправильності, новим ідеям, несподіваним рішенням. Тоді студентські роботи будуть не розчаровувати, а приємно дивувати, незалежно від вимог.

А у вас буває таке, що від студентської роботи у вас округлюються очі від несподіванки і захоплює дух? 

Р.S. Для творчості, щоправда, не обов'язково порушувати вимоги. Робота студентки акторського відділення Марії Кміть виконана з дотриманням вимог. Вони не стали на заваді, а були вихідним пунктом. Це, до речі, одна з тих робіт від якої захоплює дух.