31.12.13

Весела вісімка 2013 і з Новим 2014 роком!


Веселу вісімку 2013 склали вісім приколів нашого Клима, якому зараз два з половиною роки. 

Складне питання
Прибігає зарюмсаний Клим: "Мама я реву! Я не знаю чого я реву! ... Мама, чого я реву?"
Я ми завжди знаємо, чому насправді у нас поганий настрій?

Як втішити брата?
Клим старшому семирічному братові: "Атя, не реви! Пішов в баня!"

Основна потреба
Клим прибігає, тулиться і просить: "Мама, полюби мене!"

Чого нам не вистарчає для повного щастя?
Клим просить: "Мама, купи мені музичні інструменти: барабан, і арфу, і контрабас, і балалайку!"
Часом варто задуматися, чи потрібна нам чергова "балалайка"?

Що правда, то правда
Клим роздурівся. Я роздратовано: "Клим, у тебе гальма є?"  Блискавична відповідь без тіні сумніву: "Нема!"

Вдале порівняння
Клим крутиться: "Мама, дивись, я нінзяго!" 

Уточнення
Клим, як і всі діти, хоче бути великим, але розуміє, що він найменший у родині. Врешті, приходить до цілком прийнятного висновку: "Я маленький, але так не дуже"

Все має бути в порядку
Прибігає засмучений Клим: "Мама потілуй мене і повитилай сьози!"

Малі діти плачуть і вже за мить сміються. Біль швидко спиняє мамин поцілунок. Вони легко пробачають образи і вміють просити. Їм легко сказати: "Потілуй!" та "Полюби мене!" Вони радо допомагають, не розраховуюючи на вдячність. Вони уміють бачити красу світу, дивуватися і радіти. Скільки радості їм приносить крутіння навкало своєї осі і шалена біганина по хаті!

Бажаю всім і собі у Новому 2014 бути хоч трохи дітьми. Широкими очима дивитись на світ, прагнути знань,  радіти не грошам і любити усім серцем.  З Новим 2014 роком!

До речі. На фото ліхтарики мого дитинства.