19.02.14

Бандерівка кацапам з любовʼю






17 лютого
Я нарешті відіслала свої десять листів на Схід. Десять сторінок писаного тексту на листку формату А4.  23 грн. 50 коп. за конверти.
Якось важко ті листи мені писалися. Дитина товчеться, вередує і постійно вилазить на коліна. А які тільки думки не приходили в голову, поки писала черговий раз стандартний текст: « і пощо воно мені треба?», «і яка з того користь?», «от дістане мій лист якийсь тітушка, чи якась агрессивна бабулька-українофобка», «блін, все таки страшно, ще пов’яжуть за екстремізм», «пришлють бомбу в посилці». Були і позитивні романтичні фантазії, у яких мирні втомлені донетчани наприкінці робочого дня відкривають мій лист, читають і розуміють, що на Заході живуть не бандерівці-людоїди, а такі самі забембані владою люди. Строго вирішивши посилок зі Сходу не відкривати, зібрала волю в кулак, таки дописала ті десять сторінок і відправила листи.

18 лютого
Я зрозуміла значення своєї маленької перемоги над собою. Скільки  людей жертвували значно більше: життя, здоровʼя, кошти, зусилля. Тепер я точно знаю, що сенс писати листи на Схід є. Раніше я уявляла що кожен лист, то мостик через мур ненависті і непорозуміння між Сходом і Заходом, який звела банда, щоб розділяти і володарювати. Але вчора я зрозуміла, що то не мостик, а прокопаний тунель. Такі тунелі зруйнують стіну і вона завалиться, поховавши під собою і будівельників, і охоронців. Не можете бути в Києві? Зробіть хоч щось, щоб допомогти хлопцям. Вони вмирають за нас! Дівчата, жінки, мами з дітьми, це робота для вас! Думаєте вже пізно? Ніхто не знає, що буде завтра. У вас є інші ідеї? Вперед! Ні? Беріть інструмент і приєднуйтесь. Ви – крапля в океані! Пам’ятаєте?

P.S. Адреси та текст листа за лінком. Індекси можете знайти на сайті.